Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΠΑΛΙ!!!

Καιρό έχουμε να επικοινωνήσουμε αγαπητοί μου φίλοι...ο ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ όμως παρέμενε ξάγρυπνος όλον αυτόν τον καιρό και παρακολουθούσε την , εξ αρχής , στημένη ιστορία της χώρας του να εξελίσεται.
Παρα τα όσα απογοητευτικά συνέβησαν και συμβαίνουν στην χώρα μας τους τελευταίους μήνες ...μέσα μου και το έχω ξαναγράψει, υπάρχει η ελπίδα.
Ο Παλμός του θυμωμένου και πλέον συνειδητοποιημένου Έλληνα γίνεται ολοένα και πιο αισθητός σε όλα τα επίπεδα.
Έχω πλέον την βεβαιότητα οτι οι Έλληνες ξυπνήσανε και αρχίσανε να οργανώνονται έστω και στο και ΄1 της Ιστορίας.
Άλλωστε ποτέ δεν είναι αργά για να αλλάξεις πορεία...αρκεί να έχεις το θάρρος και την δύναμη να την αλλάξεις.
Και οι Έλληνες αγαπητοί μου φίλοι έχουν και το θάρρος και την δύναμη να την αλλάξουν.
Έχω να καταθέσω και εγώ την δική μου άποψη και την δική μου πρόταση....αλλά δεν θα το κάνω τώρα...!!!
Η ώρα έχει πλησιάσει ...!!!
Το φθαρμένο τους σύστημα δεν αντέχει άλλο και ήρθε η στιγμή να αλλάξουν όλα!!!
Πολύ σύντομα ...θα τα ξαναπούμε και αυτή την φορά με προτάσεις !!!
Χαιρετισμούς σε όλους...ο αγώνας της αλήθειας και της ελευθερίας τώρα ξεκίνησε και όσο θα περνούν οι μέρες ολο και περισσότερο θα φουντώνει....
Έχετε τα μάτια και τα αυτιά σας ανοιχτά για να ακούσετε τις καρδιές και τις ψυχές των συμπολιτών σας και τότε θα με καταλάβετε...

Εις το επανιδείν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ