Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Έγινε εχθές , η ημερίδα του τμήματος Νοσηλευτικής Ά του ΤΕΙ Αθηνών, στην οποία αντιπροσώπευσαν την ΕΝΕ οι κύριοι Σκουτέλης και Δάγλας.
Μου κάνει εντύπωση, που δεν έβγαλαν μια ανακοίνωση οι της ΕΝΕ , για τα τεκταινόμενα στην Ημερίδα. Για το πως τους υποδέχτηκαν οι φοιτητές κ.λ.π.
Τέλος πάντων, οτι και να κάνουν, το παίχνιδι με το μέλλον της Νοσηλευτικής το έχουν χάσει και αυτό είναι πλέον φανερό .
Όπως στρώνει κανείς κοιμάται συνάδελφοι.
Σε κάθε περίπτωση περιμένω ανακοίνωση, έχω πράγματι απορία για το τι θα γράψουν.
Σε σχέση , με την χθεσινή κινητοποίηση της ΠΑΣΟΝΟΠ , η οποία και ήταν δυναμική , έχω να πω στους συναδέλφους, πως αν και άδικα κοπιάζουν γιατί το αυτί του «Αγίου της ΕΝΕ» δεν ιδρώνει, αυτοί ας συνεχίσουν να αγωνίζονται, δεν μπορεί κάποια στιγμή θα ξυπνήσουν και οι πολιτικοί αλλά και η κοινωνία.
Όσο για τον «Άγιο της ΕΝΕ» μείνε υπουργέ μου με τα λαμόγια που σε περιστοιχίζουν και άσε τον έλληνα πολίτη και τους Νοσηλευτές στην τύχη τους , εξάλλου δεν πονάνε τα δικά σου τα πόδια, ούτε και καίει το ΄δικό σου το κορμί, εσύ είχες την ατυχία και όλοι εμείς μαζί με σένα, να αδειαστείς απο τον Καραμανλή και να παραμείνεις στο Υπουργείο. Τώρα θα υποστούμε τις συνέπειες όλοι μαζί.
Αλλά να θυμάσαι κάτι, όπως στην ζωή έτσι και στην πολιτική , όλοι περαστικοί είμαστε Υπουργέ μου...................έρχεται και συνέδριο και εκεί τα κουκιά δεν θα σου βγούνε μεγάλε......................!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ