Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

ΜΑΧΗ

Kαλημέρα φίλοι μου
μεσούσης θερινής ραστώνης δυστυχώς ή ευτυχώς κάποιοι θα δουλεύουν όλο τον Αύγουστο μέσα σε αυτούς και εγώ.
Ρίχνοντας μια ματιά στα γνωστά μπλογκς και σαϊτσ του ελληνικού ιντερνετικού πλανήτη, έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό, απο τον πόλεμο που έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε μπλογκς και σαϊτσ.
Αυτό που έχω να πω μονο, είναι πως δεν μπορεί απο την μια να παλεύεις για την ελευθερία έκφρασης στο διαδίκτυο και την ανωνυμία που σου χαρίζει αυτή την ελευθερία και απο την άλλη, να καταθέτεις αγωγές σε όποιον γράφει κάτι το οποίο σε θίγει ή διαφωνείς όταν εσυ προηγουμένως έχεις γράψει πράγματα που έθιγαν άλλους και που πιθανόν να μην ήταν αλήθεια.
Ξέρετε φίλοι μου τι βλέπω ;
Μεγάλο πόλεμο και πόλεμο εκδοτικό .
Είναι δεδομένη η στροφή που έχουν πάρει πλέον τα πράγματα και οι εφημερίδες για να επιβιώσουν οδηγούνται ταχύτατα σε ηλεκτρονικές διαδικτυακές εκδόσεις .
Η μάχη για την απομυθοποίηση του ενός ή του άλλου μπλογκ ή σαϊτ γίνεται μόνο και μόνο για το ποιός θα κατακτήσει πρωτεύουσα θέση στο διαδίκτυο και θα καταφέρει να πάρει τις περισσότερες διαφημίσεις .
Όλα για το χρήμα γίνονται αγαπητοί μου μην γελιέστε .
Κανείς απ' όλους αυτούς δεν το κάνει για την ψυχή της μάνας του.
Έτσι λοιπόν έχουμε απο την μια τους βαρώνους της δημοσιογραφίας που προσπαθούν να βγάλου και απο το διαδίκτυο και απο την άλλη τα σπέρματα τους που προσπαθούν να βγάλουν τους βαρώνουν απο την μέση για να τα οικονομήσουν αυτοί.
Μιλάμε για «ξεκαθάρισμα» λογαριασμών.
Φταίω εγώ τώρα που θα τους χαρακτηρίσω ως την «μαφία» του ιντερνετ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ