Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG

Φίλη martha31 1ον τα σχόλια είναι φανερά στον οποιοδήποτε αν πατήσεις κλικ στην επικεφαλίδα της δημοσίευσης φαίνονται αμέσως.
Επειδή καταλαβαίνω πως με κάποιο τρόπο εμπλέκεσαι με την ΠΑ.ΣΥ.Ν.Ο (και δεν σε κατακρίνω για αυτό , είναι αναφαίρετο δικαίωμα του οποιουδήποτε να επιλέγει ότι θέλει και επ' αυτού είμαι κάθετος) είμαι υποχρεωμένος να σου πω οτι εγείρονται κάποια ερωτήματα στο Νοσηλευτικό κόσμο τόσο για τον ρόλο και την δράση της ΠΑ.ΣΥ.ΝΟ όσο και για τον ρόλο και την δράση της ΕΝΕ .
Εγώ δεν κάνω τίποτε άλλο απο τον δημοσιεύω στην προσωπική μου ιστοσελίδα πληροφορίες που φτάνουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο σε εμένα και απο εδώ θα δημοσιεύουμε όλες τις πληροφορίες.
Επίσης , το γεγονός οτι μου λες πως υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζω , σου απαντώ ξεκάθαρα πως για οτι αναφέρω έχω πολύ καλή πληροφόρηση που τουλάχιστον, με βάση τα δικά μου κριτήρια αξιολόγησης , θεωρώ οτι είναι έγκυρη.
Ας απαντήσει κάποιος στα ερωτήματα που θέτω και ας αφήσουμε τις θεωρίες και τις φιλοσοφίες.
Τα πράγματα αγαπητή μου φίλη είναι ξεκάθαρα , είναι δεδομένο οτι παίζονται παιχνίδια στην πλάτη των νοσηλευτών και αυτό δεν μπορεί να μείνει έτσι .
Όποιος χρησιμοποιεί την νοσηλευτική εις βάρος των Νοσηλευτών , δεν νομίζεις πως πρέπει να τύχει και της ανάλογης αντιμετώπισης;
Μην μου μιλάς λοιπόν γενικόλογα , εφ' όσον μου λες οτι γνωρίζεις , πες μου ποιόν πείραξε ο Διοικητής της Φλώρινας ;
Αν δεν ισχύει διέψευσέ το !
Πες μας την δική σου αλήθεια με επιχείρηματα !
Όλες οι απόψεις , έχουν θέση σε αυτο το Blog.
Τόσο απλά ....................

Υ.Γ. Εκτός ανα φοβάσαι μην σου κάνουν και εσένα μήνυση .

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ νεμίωνα.
Είναι φανερό και επαληθεύεται άμεσα ότι δεν τα γνωρίζεις όλα.
Προφανώς, όπως αντιλαμβάνομαι, κάποια πράγματα είτε σου μεταφέρθηκαν λάθος, είτε συνεχίζεις να εκφράζεις τις δικές σου υποθέσεις για το πως ξεκίνησαν τα γεγονότα.
Ένα θα σου πω , τουλάχιστον απ'οσα μπορω να γνωρίζω εγώ καλύτερα, τα υπόλοιπα θα τα μάθεις, αν εξακολουθείς να θες πραγματικά να μάθεις, μάλλον σύντομα, αν ακόμα σ'ενδιαφέρει.
Η όλη ιστορία ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ σαν αντίδραση κάποιων "μεγαλοσυνδικαλιστών" όπως τους ονομάζεις επειδή κάποιος Διοικητής ή μη "τους πείραξε", με τον τρόπο που αφήνεις να εννοηθεί, μέσω της της στρεβλής υποκειμενικής σου εκτίμησης.
Τα πράγματα, όπως μαθαίνω έχουν γίνει εξοργιστικά αλλοιώς.
Το πόσο αλλοιώς, αν πραγματικά σ'ενδιαφέρει να γνωρίζεις, θα το μάθεις άμεσα.
Από τα λεγόμενά σου, μάλλον σου διαφεύγουν πάρα πολλά.Ή πολλά στα έχουν πει αλλοιώς.
Αν πραγματικά σ'ενδιαφέρει να μάθεις, θα μάθεις.
Απλά μην αφήνεις το μένος σου να θολώνει την κρίση και την αντίληψή σου.
Αν θέλεις μ'ακούς, αν πάλι δεν σ'ενδιαφέρει, κάνε ότι εσύ νομίζεις.
Πάντως θεωρώ πως οι εποχές που λασπολογούσαμε ηθικολογώντας, έχουν περάσει.
Κι αυτό θα φανεί σύντομα.
Τη μηνύσεις τις φοβούνται μόνο όσοι θέλουν κάτι να κρύψουν.
Αυτά προς το παρών για τη Φλώρινα.

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ