Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

ΘΑ ΛΕΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ........

Aγαπητοί μου φίλοι , πάντοτε ήμουν ειλικρινής μαζί σας και ουδέποτε σας έκρυψα την αλήθεια και ούτε θα το κάνω και τώρα.

Υπάρχει λοιπόν ένας φίλος, συναγωνιστής και συνάδελφος ο οποίος υπέστη, συκοφαντικό διασυρμό και διαπόμπευση, απο το επαγγελματικό και επιστημονικό μας όργανο , την ΕΝΕ.

Πριν απο λίγες ώρες είχα προβεί σε μια δημοσίευση απο ετούτο εδώ το βήμα, η οποία σε καμία περίπτωση δεν ήταν αναληθής .

Υπήρξαν όμως διαβεβαιώσεις οτι θα υπάρξει πλήρης αποκατάσταση του συναδέλφου και μου ζητήθηκε να αποσύρω την δημοσιεύση μου.

Σεβόμενος λοιπόν τον συνάδελφό μου πρωτίστως και κάποιους ανθρώπους που τιμώ ιδιαιτέρως προέβην στην απόσυρση του άρθρου μου.

Περιμένω όμως να τηρηθούν στο ακέραιο και οι υποσχέσεις που μου έχουν δοθεί, σε διαφορετική περίπτωση θα πράξω αναλόγως.

Θεωρώ δε υποχρέωσή μου να αναφέρω πως οτι γράφεται στο παρόν βήμα απηχεί αποκλειστικά και μόνο τις προσωπικές μου απόψεις και ουδενός άλλου.

Τούτα προς πληροφόρηση των κ.κ. Δάγλα και Σκουτέλη και της ΕΝΕ στο σύνολο της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ