Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

ΟΙ ΔΙΚΟΜΑΝΕΙΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΟΥΝ

Αγαπητοί συνάδερφοι,

Όπως θα διαπιστώσατε , μέσα στο Σαββατοκύριακο , εσείς που βεβαίως παρακολουθείτε το δράμα της Νοσηλευτικής μέσα απο το διαδίκτυο , σκυλιάσαν τα «λαμόγια» και ψάχνουν να βρουν ονόματα και διευθύνσεις με «σαφείς» προθέσεις .
Δεν κρύβομαι πίσω απο την «ανωνυμία» του διαδικτύου όπως επεσήμανε ένας «καλός» «συνάδερφος» , προστατεύω την «φωνή» μου απο την «αλητεία» της Νοσηλευτικής .
Βλέπετε , αγαπητοί μου συνάδερφοι , οι «συνήθεις ύποπτοι» όσους επώνυμα τους κατήγγειλαν , τους οδήγησαν στα δικαστήρια, προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να τους «βουλώσουν» το στόμα συντάσσοντας κατηγορητήρια αναληθή και κατασκευάζοντας «υποθέσεις» που το μόνο τους στοιχείο ήταν η σκευωρία.
Σαν «καθεστώς» άλλων εποχών , επιθυμούν λογοκρισία και διεξάγουν δίκες με τα λεφτά των νοσηλευτών.
Τώρα που η αλήθεια΄των τακτικών και των πράξεων τους , τους «καίει», τώρα που κάποιοι «γνωρίζοντες» βγήκαν στο διαδίκτυο , μην έχοντας άλλο τρόπο επικοινωνίας με τους συναδέρφους τους και τους εκθέτουν , προσπαθούν να βρουν και άλλο τρόπο για να τους σταματήσουν.
Σκέφτονται αν και νομίζω πως το έχουν πράξει ήδη , να απευθυνθούν και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και μάλιστα κατά συγκεκριμένων συναδέλφων , μόνο που δεν έχουν αρκετά στοιχεία αλλά υπόνοιες μονάχα.
Ε!!!!!!! Δεν θα σας κάνω ακόμη την χάρη , θα βάλω κάποια φράγκα στην άκρη , για τα δικάστικα έξοδα , λαμόγια, και μετά θα μιλήσουμε και επώνυμα .
Εσείς κρύβεστε πίσω απο Ν.Π.Δ.Δ. και χρησιμοποιείτε αλλώτριους πόρους για τις «δίκες» σας .
Εγώ Ν.Π.Δ.Δ. «δικό» μου δεν έχω , οπότε μέχρι να μαζευτεί το απαιτούμενο ποσό , θα την «τρώτε» ανώνυμα αλλά τουλάχιστον θα ακούτε την άποψη του Νοσηλευτικού κόσμου για την πάρτη σας , «δωρεάν» .
Αμολύστε λοιπόν τα «λαγωνικά» σας και βρείτε με , μέχρι τότε ελπίζω ...............να έχω κάποιες «οικονομίες» για να ανταπεξέλθω στην λάσπη που θα μου ρίξετε .

ΚΑΛΗΜΕΡΑ...............................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ